piątek, 7 czerwca 2013

Dla Niej i dla Niego :)

   Coco Chanel mawiała, że kobieta bez perfum to kobieta bez przyszłości natomiast M. Monroe twierdziła, że kładzie się spać ubrana tylko w kilka kroplel perfum Chanel No 5.
   Coco Chnel napewno miała sporo racji. Kobiety i mężczyźni na całym świecie codzinnie kupują miliony buteleczek perfum.
   Marka Lambre myśląc o obu płciach stworzyła zestawy dla Niej i dla Niego. Chyba każda para znajdzie coś dla siebie.
   Ja od marki Lambre dla siebie otrzymałam perfumy nr. 27, a dla Niego zapach nr. 18 :)
Dla Niego :)
        
        Lekki i swieży zapach, choć jednocześnie bardzo przyciągający. Dla wyzwolonego, nie bojącego się przygód mężczyzny. Gwarancja przyciągnięcia wzroku chyba każdej kobiety na świecie. Umieszczony w typowo męskiej buteleczce. Ciężkiej, twardej, wydaje się niezniszczalna. Bez zbędnych ozdóbek.
       Idealnie nadaje się na prezent dla bliskiego nam mężczyzny :))
       Zapach bardzo trwały. Na ubraniu czuć go można jeszcze następnego dnia. =)
   Dla Niej :)
                       
   Chyba każda kobieta lubi ładnie pachnieć. W kwestii perfum damskich mogę się już nieco więcej wypowiedzieć.
   Nie wiem, jak to wygląda u Was, ale moim marzeniem jest wykąpać się w basenie pełnym Chanel No 5.
Nie muszę chyba dodawać, że najlepiej z jakimś hollywoodzkim aktorem? ;)
    Niestety z tym marzeniem muszę poczekać do śmierci jakiegoś bogatego wujka/cioci z Ameryki, najlepiej takiej, która to znajduje się na liście dziesięciu najbogatszych osób świata :))
   Tą fantazję mogę sobie jednak odpuścić ..
Na szczęście mogę na swojej skórze poczuć coś równie pięknie pachnącego. Umożliwi mi to Lambre ze swoim zapachem nr. 27 :)
   Delikatny, niczym majowa bryza na twarzy ;p (Wiem, wiem- niezła ze mnie poetka ;D)
   Piękny, zmusza nasze nozdrza do pracy. Świeży, stworzony dla każdej, pewnej swojej wartości kobiety. Umieszczony w smukłej, kobiecej buteleczce. Wydaje mi się, że to najśliczniejszy zapach, jaki do tej pory miałam. Oczarowuje i długo utrzymuje się na skórze.  
    Perfekcyjny. Jak dla mnie- zastępuje nawet tego hollywoodzkiego aktora ;]
Zapraszam Was na stronę  LAMBRE, gdzie możecie zapoznać się z całym asortymentem tej cudownej marki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dzięki za każdy komentarz :) Pozdrawiam :) <3